zde najdete pouze online hry zdarma

End of Nations: Velký rozhovor s producentem

Chris Lena je Senior Producer hry End of Nations a jako takový si zasloužil být pořádně vyzpovídán, co můžeme od hry čekat za detaily a zajímavé věci...
Ještě než začneme, tak musíme uvést, že součástí rozhovoru je i tento exkluzivní screenshot zvaný „Plážový útok“. Vypadá to, že zde bojuje Liberation Front a Shadow Revolution má na ni přesilu...


Otázka: Proč jste se rozhodli ve hře použít právě 2 frakce? Je to z důvodu příběhu? Nebo jsou za tím snad nějaké věci týkající se hratelnosti?
Odpověď: Chtěli jsme si být na 100 % jistí tím, že hráčské frakce vypadají, hrají se a i dojem z nich je pokaždé rozdílný. Zůstali jsme u dvou, protože jsme se chtěli sousředit na to, aby to bylo skutečně udělané správně.

Otázka: Můžete trochu více popsat místní systém class? Jak ovlivní hráčova classa jeho samotného ve hře?
Odpověď: Základním kamenem dopadů na hru je již samotný výběr frakce. Každá z nich má rozdílný nativní, tedy jaksi vrozený styl hry, který jí sedí nejvíce a s nímž je nejefektivnější. Volba frakce tedy již základním stylem ovlivní to, jaké jednotky budete mít, jaké struktury a ability. Ve hře nejsou sdílené jednotky, každá frakce má své unikátní, proto je nutno volit skutečně obezřetně. Rádi bychom ale zdůraznili, že i v rámci jisté classy je stále prostor pro specializaci!

Otázka: Budou zde nějaké suroviny tak, jak to známe z jiných RTS her? Třeba minerály, peníze, energie, … ?
Odpověď: Každá mapa bude mít tzv. Kontrolní body, jejichž držení přinese vaší frakci tzv. Tactical Resources. Tyto jde následně používat k řadě důležitých věcí v rámci dané mapy. Tak třeba s nimi můžete znovu vyrobit zničené jednotky, umisťovat budovy nebo používat své komandantské skilly.

Otázka: Je pravdou, že zde nebude stavba báze, jak bývá zvykem jinde? Budou tedy hráči schopni stavět bunkry, věže a jiné stavby v rámci ochrany určitých území mapy?
Odpověď: Máme taktické budovy, které hráč může umístit z důvodů, jaké jste právě řekli. Když tedy budete třeba chtít udržet důležitý bod, zkrátka zde smíte nasázet pár defenzivních struktur. Je to velmi zábavné naplánovat třeba manévr, v jehož rámci letadla začnou pronásledovat vaše tanky a jsou smeteny věžemi, které jste rafinovaně ukryli podél.

Otázka: Je zde prostor k ovlivňování jiných hráčů i jinak než bojem? Lze třeba ničit ekonomiku?
Odpověď: Jak jsme již naznačili, řada map dává té či oné straně Tactical Resources a i zde platí jednoduchá přímá úměra, že strana, která jich má více, bude mít výhodu. Pakliže přerušíte tok Tactical Resources k nepříteli, je samozřejmé, že má zaděláno na velké problémy... Řekněme si jen tak pro příklad jak to vypadá v praxi – třeba jedna mapa má budovu, která dává majiteli taktickou nukleární střelu.

Otázka: Většina RTS přímo podporuje hru v jedné obří armádě pobíhající okolo. Bude zde nějaký benefit z toho, když budete s jednotkami zacházet strategicky a dělit je na úderné svazy?
Odpověď: Často je vidět, jak hráči s rozdělenými týmy u nás ovládnou více Tactical Resources a tedy získají výhodu proti jednotlivcům s obří armádou. V naší hře je spousta dobrých důvodů pro to, proč nebýt pospolu v jednom velkém chumlu – útok zbraněmi s plošnou účinností by vás totiž připravil o většinu jednotek! Přirozeně platí, že když menší svazek narazí na giganta, je typicky zničen, ale osatní svazky mají šanci úkol stále dokončit, jelikož velká armáda prostě nemůže být všude najednou.

Otázka: Vypadá to, že multiplayer bude úkolově zaměřený. Jaké herní režimy, úkoly a typy hry zde existují (nebo se brzy plánují)?
Odpověď: Jedna ze skvělých věcí na perzistentní online MMO hře je to, že den spuštění je opravdu jen dnem spuštění, pak je to cele na hráčích. Chystáme mnoho módů a nebráníme se jistě v budoucnu ani novým typům. Rozvoj MMO hry je nakonec neustálou konverzací mezi tvůrci a hráči...

Otázka: Jsou zde mapy pro jednoho hráče a více hráčů rozděleny? Nebo kdokoliv může hrát sám jakoukoliv mapu? Nebo též jinými slovy, jak byste popsali rozdíl mezi single a multiplayer zkušeností?
Odpověď: Bude zde pár map, jenž půjde hrát single i multiplayer stylem, to ale bude výjimka. End of Nations je MMORTS, takže i ne-PvP mapy budou muset podporovat multiplayer. Máme tu dokonce mapu, kde vy a vaši společníci budete bojovat proti vlnám umělé inteligence.

Otázka: Jaké typy předmětů budou hráči schopni kupovat (za skutečné peníze)?
Odpověď: Herní shop bude poskytovat širokou nabídku itemů. Od těch měnících podobu, až po tzv convenience-itemy napomáhající v určitých věcech. Nebudeme ale určitě prodávat předměty typu pay-to-win! Jakmile totiž dáme hráči příliš velkou výhodu, je po hře... Většina místních itemů se dá koupit s End of Nations Wealth (to je měna, kterou vyděláváte hraním hry) a zbytek pak za Trion Credits (placená měna).

Otázka: Budou hráči moci získat convenience-itemy a estetické itemy i skrze běžné hraní?
Odpověď: Ano, to půjde. Jsou zde itemy k mání za Wealth a také ty, které obdržíte za odměnu po dokončení mise.

Otázka: Jak se chcete bránit tomu, aby hráči neopouštěli skoro prohrané bitvy?
Odpověď: Prvním bodem je samozřejmě odměňovat obě strany. Byť ne tak, jako vítěze, ale něco to přece jen je. Máme ve stádiu návrhu ještě pár dalších nápadů, ale zatím to není nic o čem bychom chtěli věřejně mluvit.

Otázka: Bude zde 1v1, 2v2 atd. pro kompetitivní hráče?
Odpověď: Budou zde mapy od 1v1, až po 26v26 + příslušné žebříčky. Jakou formu to ale ve finále bude mít se ještě pořád upřesňuje.

Otázka: Mohou si hráči střihnout zápas i sami proti sobě? Tedy myšleno stejné frakci? Je tak třeba možný Shadow Revolution zrcadlový zápas?
Odpověď: Ano, tento režim by tu být měl, ovšem je tu jedna drobná rozdílnost. Za válčení proti vlastní frakci nedostanete expy a tím méně peněžní odměny.
Článek | 01.12.2011 | Autor: Petr Hájek
přečteno 1325x | komentářů: 0

Komentáře

Pro psaní komentářů se nejprve přihlaste.


Zatím se zde nenachází žádné komentáře.

Nejnovější screenshot
Nejnovější screenshot
Ovládací panel
Přihlašovací jméno:
Heslo:
zapomněli jste heslo? zaregistrujte se zde
Nejnovější zpráva z chatu
Nejnovější článek z blogu uživatelů
Miničlánky
Nejnovější minirecenze
BattleKnight
0 z 10
Nejnovější komentáře
Rift
1 Dvoulistek: Tyjo ještě hraješ jo? To je super, je tam pořád velká komunita?
TERA
2 Trenak: Top.
Shaiya
1 gc3non: Toto je klasika.
Neverwinter
1 gc3non: Zlato!
Recenze: Vindictus
48 Trenak: Top.
Rift
1 gc3non: Seratos?
Rift
2 gc3non: Strom :-D asi.
Rift
2 otakar: Souhlasím,bohužel:(
Nejnovější videa

ACE Online: Support gear se vyhýbá smrti
Jednou z možností jak přežit je využívat okolní terén ve svůj prospěch. Suppo...

Might & Magic Heroes Online: Oficiální trailer
Není tam toho ukázáno ze hry zrovna hodně, ale vypadá to moc pěkně.

Armored Warfare: Ukázka soundtracku
3 Společnost Obsidian Entertainment zveřejnila krátkou ukázku soundtracku do sv...

Archlord 2: Vlog - Loot & Equipment
Tvůrci berou vše vážně a připravují pro hráče několik epizod vlogů. Tohle je ...

Top uživatelé
UživatelLevel
1. gc3non 39 (154 expů)
2. Trenak 37 (225 expů)
3. Dvoulistek 37 (214 expů)
4. davi.k 37 (181 expů)
5. fabia98 37 (0 expů)
6. Andy 36 (41 expů)
7. otakar 35 (195 expů)
8. Mirdous 33 (276 expů)
9. Khemenki 31 (181 expů)
10. SuG4Ru 31 (164 expů)
Nejvíce kliknutí
UživatelKliknutí
1. ||Cobra11|| 1449
2. herovis 1013
3. Trenak 830
4. Rotačák 347
5. avrilka19 316
6. zafan 287
7. EjKejTrenak 189
8. ExisteR 181
9. Andy 138
10. canki 115
Tip na článek
© ITEM 2011 - 2020 | Reklama | Podmínky | Kontakt