Hra Heroes & Generals je nová válečná MMOFPS se strategickými prvky od Reto-Moto. To je nezávislé studio založené pár lidmi stojícími za sérií Hitman.
Otázka: Můžete se nám představit a popsat Reto-Moto?
Odpověď: Konkrétně moje jméno je Jacob Andersen a pracuju u firmy jako Game Director. Jsme malý, nezávislý tým sestávajcí převážně z Hitman-veteránů. Započali jsme 3 roky zpátky tvorbou enginu pro 3D webové hry.
Otázka: Znamená to, že váš přesun od kasovních trháků typu Hitman a Kane & Lynch ku Heroes & Generals je kreativní vyjádření a touha zkusit něco nového, co byste běžně neudělali?
Odpověď: I tak by to šlo říct... Když jsme se rozhodli opustit loď, byli jsme natěšení zkusit něco nového a jmenovitě pracovat s online hrami i zkoumat jejich komunitu.
Otázka: Heroes & Generals je hra zasazená do období II. Světové války, ale vy jste se nerozhodli být mega-realističtí. Jaký typ kompromisů jste museli přijmout, aby hra běžela hladčeji?
Odpověď: Jsme opravdu maximálně zaměřeni na snadnou přístuponost hry davům. Právě u nás by mělo být velmi snadné dát si svoji denní i jen 5minutovou dávku akce. Na druhou stranu, chceme zbraně i vozidla chovající se jako ve skutečnosti, přitom ale nechceme ztratit nováčky. Aby hra byla lehká k naučení, ale trvalo věčnost ji cele zvládnout.
Otázka: Idea zkřížení FPS a strategie není nová, nicméně moc se neobjevuje. Proč jste zvolili tento směr a nezůstali u nejjednodušší varianty s cele FPS?
Odpověď: Myslím, že to byla již od počátku idea komunitou hnané hry se strategickým rozměrem. Čistá FPS nám přišla příliš samozřejmá.
Otázka: Jaký typ vlivu má generál ve hře? Může jím být kdokoliv a jestli ano, tak jaký systém odmění dobré a postihne špatné?
Odpověď: Prakticky vzato, každý může vlastnit a ovládat útočný tým. Takto se stát komandérem a pak generálem. Aby to ale splnil, musí být opravdu skvělý. Žebříček generálů je cele v moci hráčů, takže jen ti dobří (dobrý generál vezme do úvahy i nezkušenost nových komandérů) dosáhnou na vrchol. Hra bude mít mnoho věcí podobných s válkou.
Otázka: S ohledem na takto velkou a rozsáhlou hru, kolik map zde bude a různých prostředí?
Odpověď: Zatím zde máme 6 map zkřížených s 3 herními režimy. Máme i nějaké časné městské levely, ty ale zařadíme později spolu s "městy" (sestava bojišť).
Mapy zde nebudou vypadat tak, jak je zvykem - tj. nebudou zde 2 strany jedoucí plnou rychlostí proti sobě, ale je tu útočník (okraj mapy) a obránce (centrum + podpůrné jednotky okolo). V mapách jde zaútočit z jakéhokoliv směru, takže kombinací a strategií zde bude spousta. Hráčům bude určitě chvíli trvat, naučit se všechny detaily každé mapy + jak hrát, zjeví-li se najednou oponent za ním.
Otázka: Váš obchodní model se jeví být trochu jiný, nežli obvyklé mikrotransakce s itemy. V jakém směru tedy ovlivňují zakoupené předměty hráče a jeho kolegy.
Odpověď: Představili jsme něco zvané "Social Free to Play". Jde o to, že výdaj nějakého hráče neznamená benefit pouze pro něj, ale také pro další lidi. Třeba hráč může pořídit Assault Team a upgradnout spawn sloty se zbraněmi/mody, jenž další hráči mohou použít v akci. Logicky tedy, když si upgradnete i jen vy Assault Team, máte větší šance všichni v něm.
Otázka: Kdy vydáte Open Betu?
Odpověď: To je těžké říct... Closed Beta je stále v nedokončeném stavu - pár bugů na serverech je potřeba doladit. Ale pracujeme na tom, co to dá.
Otázka: Je tu ještě něco, co byste k Heroes & Generals rád dodal?
Odpověď: Hmmm, doufám, že si čtenáři hru užijí. Již nám tak moc pomohli ze zpětnou odezvou... A pro nás, developery, je velkou odměnou vytvářet hru pro osoby, jimž tato naplňuje jejich sen o zábavě.
přečteno 2013x | komentářů: 4