Během akce PAX měla jedna ze zahraničních redaktorek šanci okusit, jak se hraje poslední dílko od BioWare-Mythic jménem Warhammer Online: Wrath of Heroes. Jaké jsou tedy první dojmy z této nenápadně (přesto však slibně) vypadající hry?
Warhammer Online: Wrath of Heroes je hrou, jejíž žánr dnes zpopularizovala hlavně firma Riot Games: jde o MOBA aneb Multiplayer Online Battle Arenas. Hráči seznámení s Warcraft DotA modem nebo League of Legends jistě již mají jasno a poznají žánr okamžitě a střelhbitě sami. Rysy jsou k nepřehlédnutí: instancované mapy, bitky týmu proti dalším týmům a hráči snažící se přinést na bojiště tu svoji nejlepší sestavu hrdinů. Hráči se též logicky snaží, aby to byly právě oni, kdo z bojiště odejde poslední, což jim garantuje expy a další itemy umožňující lépe vybavit hrdiny v dalších kolech.
Jedna zásadní věc, kterou je třeba dle autorky zdůraznit hned v úvodu, je to, že Warhammer Online: Wrath of Heroes se nehraje jako RTS, ale jako MMORPG. Classy jsou zde provázány s těmi z Warhammeru a každá má několik vlastních skillů a specialitek. Všechny matche zde mají podobu 6v6v6.
Bioware-Mythic se snažil přenést do hry unikátní kulisy Warhammeru. Heslem tvůrců bylo „Fast, Fierce and Fun“ čili po našem: „Rychle, nelítostně a zábavně“. Bitky trvají obvykle okolo 15 minut. Jak to tak v podobných případech bývá, buď zabijete vy je, nebo oni vás.
Ačkoliv se některé postavy zdály zpočátku kapku nevyvážené (lukostřelec byl ve výhodě zřejmé), nakonec to vypadá, že na každé povolání a kombinaci bude existovat určitá fungující „léčba“ v podobě jejího anti-charakteru. Rangera střelce třeba hbitě sejmul šílený Dark Elf s Dodge pracující s noži zblízka.
Hra v rámci free-to-play nabídne neustále se měnící hrdiny (25 ve vývoji, každý po 5 abilitách, znichž 1 je tzv. „spammová“, tj. nemá cooldown), pokud se vám nějaký zalíbí, musíte mu platit žold (tj. autorům v reálné měně), aby u vás byl dostupný pořád. Hra nepodporuje automatické útoky, na druhou stranu se těšte na řadu skvělých komb.
Jako velmi zajímavý prvek působí i to, že hráčův účet leveluje také a čím více zkušeností má, tím více taktických prvků pak v boji máte i vy anžto jeho majitel (něco jako taktické sloty v DotA). Jak je u tohoto žánru dobrým zvykem, každičká herní postava má nějaký svůj příběh v pozadí.
Zatím jsou známi tito hrdinové:
1. Bax Dreadtoof – Orc: obrněný zelený hoch připomínající Incredible Hulka, který se zvětšuje tím víc, čím více bojuje.
2. Felicia the Flamekissed – Human: The Bright Wizard má v záloze skleněný kanon a magii pro boj z dálky, stejně jako spelly s area damage.
3. Glowgob da Green – Goblin: postava, která je určena těm, jež neuspokojuje prosté klikání na attack a chtějí o to více operovat se skilly.
4. Korelei, Mistress of Pain – Dark Elf: velmi rychlý skoro-zloděj s dvojicí zbraní, který má život samý úskok a to i z důvodu toho, že uskočí naprosto před vším.
5. Korith Deathbringer – High Elf: sniper s dokonalým lukem (něco jako 2 x Legolas).
6. Nethys the Crimson – Vampire: potrpí si na blízkost a krvavou magii, díky níž vycucává krev z obětí.
7. Thagisson the Disgraced – Dwarf: odolný proti magii a bojově orientovaný.
Na závěr předváděčky se letmo zmínilo ještě 5 dalších hrdinů: Dwarf engineer, Dark Elf Sorcerer, Skaven (Gnoll) Priest, Amenadresh a Choas Marauder. Překvapivé? Určitě ne, známe přeci Warhammer... Tak či onak, hrdinů bude ještě mnoho, o jejich astronomickém počtu kombinací a skillů ani nemluvě.
přečteno 1715x | komentářů: 0