Hra Dungeon Hero byla asi před měsícem uvedena v Korei a dnes tu máme rozhovor s autory, aby bylo všem jasnější, co že se vlastně okolo hry i týmu právě děje.
Otázka: Jaký typ hry Dungeon Hero je? Odpověď: Dungeon Hero je online hra vyvíjená během posledního asi 2,5-3 roků. Hlavní vlastnosti projektu jsou posílený systém guild a sociální systém. Klíčovou filozofií hry však je v první řadě ta věc, aby již každý mohl snadno uchopit a ihned se začal bavit. Mimochodem, bude zde podpora až pro 100vs100 guildovní bitky.
Pokud jde o dungeony v Dungeon Hero, tak ty budou také škálovány podle toho, jak moc lidí v partě do nich zaměří své kroky. Jelikož ale chceme, aby si hru užili opravdu každý hráč, tak vynecháme nějaká trapná klišé - kupříkladu náš Healer zvládne způsobit také damage sám a půjde jej hrát klidně i sólově!
Otázka: Většina her se ohledně koncového obsahu obvykle vydá cestou prostého zvýšení obtížnosti, což hráči zajistí trochu větší nervák na závěr. Bude Dungeon Hero nějak jiný? Odpověď: Jako dobrý příklad obsahu pro konec jsme použili Dynasty Warriors. Na co se hodláme soustředit, tak na to, aby si hráč užíval boj a odplavil stres. Lidé mají dost nervozity a stresu v okolním světě, není potřeba, abychom jim ještě nakládali další. Naše koncové levely a dungeony nebudou až tak moc těžké, ale to neznamená, že po cestě nenarazíte na několik dungeonů a bossů, jenž budou skutečnou výzvou. Jak je u bossů nepsaným pravidlem, na každého z nich budete potřebovat trochu jinou strategii.
Otázka: Dungeon Hero se docela podobá Legend of Edda... Odpověď: S týmem pracujícím na Legend of Edda jsme nikdy nebyli v kontaktu, takže je to čistě jen náhoda. Mám za to, že je to díky faktu, že obě hry používají podobný roztomilý design.
Otázka: Od Luna Online nadále vyvíjí EyaSoft pořád stejně roztomilé hry. Snažíte se tím něco naznačit? Odpověď: Roztomilý design nás nijak zvlášť nezajímá, jde ale o to, že Legend of Edda si dobře vede v místech typu Taiwan, tak holt management rozhodl, že se použije stejný styl. Před Legend of Edda EyaSoft nijak zvlášť roztomilý design neprotlačoval. V EyaSoftu jsou i jiné týmy pracující na dospěleji vypadajících hrách.
Otázka: Je v Dungeon Hero opravdu 100 dungeonů? Odpověď: Aktuálně je jich okolo 80. Přesto, že jsou první docela malé, brzy narostou do skutečně obřích rozměrů, takže si hráč určitě přijde na své.
Otázka: Je to těžké vyvíjet tolik dungeonů? Odpověď: Jak napovídá jméno "Dungeon Hero", je to hra hlavně o dungeonech. Ještě před tím, nežli jsme vůbec začali s vývojem, jako první věc jsme si naprogramovali software pro dělání dungeonů. A k tomu 6 základních prostředí: doly, pouště, ...
Otázka: Jaký obsah hráč tedy v dungeonech nalezne? Odpověď: Předně, hráči, jenž nejsou spokojeni s odměnami (jako třeba je jim proti srsti nějaký konkrétní item), tak co nechtějí, nemusí přijímat, ale počkat si, až dungeon projdou znovu - item pak bude lepší atd. atd. Hráči v Dungeon Hero rovněž mohou dungeon tzv. dobýt a prohlásit jej za svoji državu. Jinými slovy, hráč, který nejdříve dokončí Dungeon A se stane jeho majitelem, takže kdykoliv jiný hráč jeho dungeon dokončí, majitel obdrží drobnou daň.
Otázka: Jak rychle probíhá v Dungeon Hero leveling? Odpověď: Ulovit maximální level bude v Dungeon Hero v porovnání s jinými hrami docela rychlé - bude k tomu stačit nějakých 60 hodin poctivé akce. Připravili jsme také PvP arénu pro hráče na maximálním levelu a hráče pobízíme k tomu, aby si u nás vyzkoušeli (a to přirozeně nejen v aréně) více než jeden typ postavy. O aréně mohu napovědět, že je tam i režim pro 3 týmy.
Otázka: Kolik class vlastně Dungeon Hero má? Odpověď: Jsou zde 3 začátečnické a ke každé pak 2 pokročilé. Plánujeme ještě další pokročilé classy, takže by jich časem mělo být okolo dvacítky.
Otázka: Slyšeli jsme, že ve hře je cosi jako transformace v hrdinu? Odpověď: Ano, tzv. Hero Transformation systém, jenž umožní hráčům nechat se nakrátko posednout duchem hrdiny.
Otázka: Kdy začne beta s provozem? Odpověď: Uvažujeme o září, ale zatím to není nic potvrzeného. Vždyť ještě musíme najít a dohodnout vydavatele!
Otázka: Co nového přinese Dungeon Hero do žánru dungeoňáckých prolézaček? Odpověď: Již zmíněný Dungeon Conquer aneb dobytí dungeonu, dále velké guildovní PvP půtky, AOS PvP arénu a řadu sociálních prvků (tj. hlavně integrace s většinou moderních sociálních platforem, počítaje v to i aplikace pro smartphony).
Otázka: Jakou další hru vidíte jako největšího konkurenta Dungeon Hero? Odpověď: Asi Dungeon Striker. Měli jsme z jejího uvedení docela šok, jelikož obsah i roztomilý design jsou zde na svém místě také. Rovněž akční boje zvládli perfektně. Po shlédnutí konkurence jsme se zamysleli a plni adrenalinu z šoku a konkurence pracujeme nyní ještě úporněji, aby Dungeon Hero byl skutečně prvotřídní hra.