Na veřejnost se nedostal pouze trailer ke hře The Elder Scrolls Online, ale naštěstí také i pár obrázků přímo ze hry a něco zajímavých informací.
Otázka: Kdo Elder Scrolls Online vyvíjí?
Odpověď: Zenimax Online Studios, což je tým asi 250 lidí. Hra samotná se již potichu vyvíjí několik let. ZeniMax byl založen Mattem Firorem z Mythic Entertainment, jenž pracoval i na Dark Age of Camelot.
Otázka: Jak bude Elder Scrolls Online vypadat?
Odpověď: Bude vypadat přesně tak, jak vidíte na snímcích okolo. Oproti předchozím dílům Elder Scrolls bude mít Elder Scrolls Online grafiku více skromnou - asi jako World of Warcraft nebo Everquest.
Otázka: Jaká bude v Elder Scrolls Online zápletka?
Odpověď: O té se mnoho neví, ale hráči budou soupeřit o místo a pretižní titul Emperor of Tamriel. Celý Tamriel totiž bude na nohou a mimo z onoho faktu, že zemi chybí schopný vládce. Řada ras se v těchto neklidných dobách rozhodne bránit svoje hranice a zvětšit svá území. Sami Imperiálové zformují alianci s mocnou rodinou Tharn a Mannimarco, aby zajistili vládu právě pro sebe. Mannimarco ale tajně pracuje s daedrickým princem Molag Balem na zájmu zcela opačném.
Přimotáte se k těmto událostem jako hrdina, jehož duše byla ukradena Molag Balem, musíte tedy o ni bojovat a získat ji zpět. Jakmile dosáhnete level cap a zhatíte Molag Balovi plány, zjistíte, že je křeslo imperátora stále prázdné, takže proč ho nezabrat pro svoji frakci? Převzít celé Imperial City ale nebude snadné - Molag Bal sem totiž pošle záplavy Daeder, aby to znepříjemnil komukoliv, kdo se o věc pokusí.
Jakmile se frakce poperou o město, pak se hráč, jenž do války vložil nejvíce umu a zkušeností, stane novým Emperorem of Tamriel. Detaily tohoto procesu ještě nebyly odtajněny, ale podle všeho půjde o prosté umístění v žebříčku.
Otázka: Kde se bude Elder Scrolls Online odehrávat?
Odpověď: V zemi Tamriel, která bude obsahovat provincie Cyrodiil (zde se odehrával The Elder Scrolls IV: Oblivion), Skyrim (The Elder Scrolls V) a region zvaný Elsweyr.
Některé z provincií se mohou zpočátku jevit menší, nežli jsou, to je OK, jelikož chybějící místa doplníme v dalších rozšířeních herního světa.
Otázka: Kdy se Elder Scrolls Online bude odehrávat?
Odpověď: V čase zvaném Second Era, tedy stejně, jako hra The Elder Scrolls Adventures: Redguard. Je to ideální doba pro podobnou hru, jelikož Cyrodiil je bez imperátora a celá země je ve stálé válce.
Otázka: Jaké zde budou frakce a rasy?
Odpověď: V Elder Scrolls Online budete schopni hrát za 3 frakce, jenž se dále dělí na několik ras. Vše se ale bude zřejmě stále promíchávat a formovat aliance. Budou tu i 4 hlavní cechy, ten 4. však bude čistě pro příběh, takže do něj nepůjde vstoupit.
Otázka: Budou zde classy?
Odpověď: Ačkoliv Zenimax nesdělil nic specifického, systém herních class by zde prý určitě být měl. Aktuálně se vše nachází ve stavu rozpracovanosti a zvažování, jaké classy implementovat a jaké jim přidělit skilly.
Otázka: Bude zde PvP?
Odpověď: Ano a bude na něj kladen velký důraz. Spousta času je vývojáři věnována na onu věc, abychom zajistili, že hráči budou v rozumné míře samostatní. Týmová role ale bude mít v konfliktech nezanedbatelný podíl. Herní engine je aktuálně navržen tak, aby zvládl 100 lidí najednou.
Naneštěstí ale, kvůli online latenci nebude bojový systém stejného RTS typu, jak ho známe z předchozích dílů. Klíčovým ukazatelem bude nyní při bojích tzv. Stamina Bar. Budete totiž používat právě Staminu ke všem důležitým věcem a krokům: Sprint, Block, Interrupt, ... A tyto dostupné kroky se zase budou lišit podle classy.
TES Online dává hráčům hodně kontroly nad bojem, aby se vyhnul tradiční trojici MMO: Tank/Healer/Damage. Záměrem i zde ale bude motivovat hráče k tomu, aby formoval s jinými menší skupinky a s těmi pak čelil většině obsahu bez použití Aggro. To mimochodem v TES Online vůbec nebude! Každý hráč je zodpovědný jen sám za sebe.
Otázka: Jakou strukturu misí mohou hráči očekávat?
Odpověď: Vývojáři pracují na tom, aby mise ve hře byly dynamického rázu. Nebudete muset pro příklad muset splnit všechny mise nějaké guildy. Prostě si jen tak budete chodit po zemi, občas narazíte na někoho, komu chcete pomoct a když se k tomu rozhodnete, objeví se na mapě cesta symbolizující kam se vydat. Mise mohou mít mnoho výsledků a dalších směrů rozvoje, takže v závislosti na svých rozhodnutích uvidíte vždy jiný děj. Jeden příklad za všechny může být ten, že když zajistíte přežití určité osoby, ta později ovlivní jiné události.
Otázka: Jaké zde budou cechy?
Odpověď: Jsou 4: The Dark Brotherhood, The Fighters Guild, The Mages Guild a The Thieves Guild.
Otázka: Jaké zde budou proti předchozím hrám hlavní změny?
Odpověď:
- TES Online bude TPS a skilly budou v menu vespod.
- Boje již nebudou v reálném čase.
- Žádné vlastnění domů.
- Svatby budou spíše doménou hráčů nežli NPC.
- Hráči nebudou schopni sami léčit nemoci od Vampire a Werewolf, ti ve hře ale budou.
- Nebudete moci po mapě rychle cestovat jako v minulých dílech. Přesto zde tato metoda pohybu bude a to v podobě jakýchsi "Wayshrines", což je něco mezi teleporty a místem, kde se zjevíte po zabití.
- Nový AI systém bude použit pro všechny NPC. Tak třeba již nebudou všichni v noci spát, ale každý bude mít svůj vlastní rozvrh. Hráči tak budou moci hrát doslova kdykoliv.
- Na MMO scénu se zde mají také vrátit tzv. Public Dungeons. Ty nejsou odděleny od zbytku světa a nabízí skupince hráčů možnost sestavit tým a propracovat se díky kolektivu hlouběji, nežli jednotlivec.
- Mundus Stones budou rozmístěny napříč světem. Každý se speciálními silami a mocí. Když je najdete, lze tuto moc provázat i s vaším avatarem...
přečteno 2165x | komentářů: 4