Pro psaní komentářů se nejprve přihlaste.
Mrknete se na UDK - Unreal SDK. Je zdarma. maximalne profesionalni produkt s DX11. ma 700MB. Je pomerne jednoduchej na ovladani, muzete si v nem zkusit udelat teren posadit na nej par hotovejch veci (treba buginy nebo letadla) a blbnout.. nebo si tam zkusit sami vymodelovat nejakej domek. potom pridat HUD, menu.. multak.. :) pro nekomercni vyuziti zdarma. Jde tedy o Unreal Engine, na kterem bezi Lineage2, Vanguard a dalsi korejske hry.
Bohužel na mulťák je dost málo tutoriálů = skoro žádné.
Umí tu někdo C++?
Protože bych chtěl vytvořit hru pomocí tohoto enginu- Naruto Itami Kensaku
Já bych dělal stránky, server, koupil bych engine...
A vy byste udělali programování a grafiku.
Děkuji.
Programování a grafika + animace, efekty, příběh, questy, licence na postavy, zvuky, hudba :D. Hodně štěstí :).
Spíš hlavně ta licence na postavy.
Postavy si může člověk vymyslet sám ne?Na tom není nic težkýho.
Vymyslet jo, ale vymodelovat je v 3D programu, rozanimovat a potáhnout texturou - to už je horší.
Já řikal koupit licenci.Když má hru Naruto Itami Kensaku tak to musi si koupit licenci k postavam jinak by ho mohli zazalovat.
Tak to jo,já myslel při udělání úplně nové hry,ne nějaký privát už známé hry:)
toto lvl2 p0 10.05.2011 14:30:12
Hej je to dost dobre, ale potřeboval bych naučit jak se v tom maká... :D
Myslím, že pokud člověk zvládá C++, tak se tohle naučí ovládat raz-dva. A pokud C++ neovládá, tak to prakticky nemá smysl.
K tomuhle snad C ani není potřeba, ale spíš je potřeba trocha talentu a spousta trpělivosti ... když už uděláte nějakej 3d model, tak na něj udělat správnou texturu a správně ji osadit, navíc je takovej objektů 3prdele a na konec ještě to celé rozpohybovat a nastavit co to má dělat a jak to má být osvícené ... tfuj :-)
Jaktože není? Bez C++ maximálně uděláš prostředí, baráky, kopce, řeky... a chodícího panáčka. Ale to na hru nestačí. Potřebuješ akce, questy, skilly, inventář, zpracování HP, MP, EXP, damage, výpočty bojů, MMO komunikaci atd.
Sice nejsem odborník na programování v C++, ale vím že i kdyby někdo neměl znalosti s tímto jazykem tak se jej dá v pohodě doučit, já vytvářím s partou lidí Hru v Unity Enginu za pomocí JavaScriptu, a když jsme začínaly taky nikdo nic neuměl. Tutoriálů je plné YouTube. Takže i pro začátečníky je mnoho cest jak se vydat cestou programování a vytvářet hry jako MMORPG, neříkám že kouknete na 2-3 videa a dokážete udělat PvP Systém atd.. Jen říkám že to není nic nemožné jen stačí chtít a mít trochu čas, třeba teď jsou prázdniny (pokud studujete) takže pokud si každý den sednete na 1-3 hoďky k C++ tak určitě budete schopní něco udělat x)
Tak samozřejmě, že to není nemožné, ale jsou věci složitější a jednodušší. A to C++ je právě z těch složitějších, nemluvě o nutnosti instalovat vývojové prostředí, s čímž se táhnou instalace všeho možného a nemožného + jejich budoucí updaty atd. Osobně mám nejradši, když engine používá svůj vlastní jazyk, přímo určený pro ten engine, takže obsahuje a umožňuje jen to nejnutnější v té nejjednodušší formě a bez nutnosti cokoli dodatečně instalovat.
Toto je jeden z důvodů proč využíváme Unity 3D Engine, jelikož je vše vystavené v něm a není potřeba přiinstalovávat další programy, ale s tím že by Engine měl mít vlastní jazyk moc nesouhlasím jelikož, když jej bude chtít využívat nový člověk či společnost, tak se budou muset všichni naučit daný jazyk toho Enginu a ještě k tomu jeho logiku jelikož každý jazyk je stavěn na něčem jiném, což si myslím ztíží práci vývojářům. Znám mnoho Enginů a pokud by byl zájem můžu na spoustu z nich udělal recenzi + nějaké tutoriály. Jinak je pravda že C++ je jeden z nejtěžších jazyků, ale k základu vytvoření hry stačí základy a postupně se doučovat krok za krokem to co je potřeba ve hře jako takové dodělat. Postupně si to vše jen popisovat ať dotyčný ví co udělal, jelikož třeba za měsíc otevře kód který napsal a nebude popsaný tak chvíli potrvá než je zorientuje. Jelikož tento Engine neznám tak jej zkusím, ale z prvních dojmů (20 min zpět) se mi zdá komplikovaný hlavně v tom že je to v částech, že není celý Engine v jednom, jinak nápad to je dobrý a jeto asi jeden z málo MMORPG Enginů jelikož co si budeme povídat jako takový jen na MMORPG neni skoro žádný..
Zájem o recenze a tutoriály rozhodně je, sem s tím :)
Jinak jak jsem řekl, osobně mi přijde lepší jazyk šitý na míru k enginu, ke kterému se mi stačí podívat do manuálu na to, jak se jaká funkce jmenuje a co dělá a nemusím se párat s (podle mě) zbytečně složitými věcmi v C++.
Tak to je luxus engine jen si nepsal kde ho máme dostat když je aji free verze pro tzv domácí použití [nekomerční] jinak zbytek bych asi zvládl a když ne pomůže bratranec nebo tatun :D .